ترند شدن اخبار داغ به صورت روزانه در فیس بوک

فیس بوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بخش عناوین خبری در فیس بوک مجددا طراحی شده و اکنون اخبار داغ روز (ترندینگ) نامیده می شود. این تغییر در ماه مِی امسال توسط فیس بوک اعلام شد که در حال حاضر برای اغلب کاربران اندروید و ios در دسترس است. برای کاربران ios این بخش همچنین، لینک مستقیم به فهرست اصلی برنامه های فیس بوک دارد. بنا به گفته techcrunch این مشخصه برای اندروید در حال حاضر در مرحله تست است.

در ماه مِی فیس بوک اعلام کرد که مشخصه عناوین داغ روز خود را به طور اساسی تغییر داده است که شروع این تغییرات به کاربران آیفون اعمال شده است. با این به روز رسانی وقتی روی یک موضوع کلیک می کنید به مجموعه ای از موارد منتشر شده در رابطه با آن موضوع خاص ارجاع داده می شوید. در حالیکه پیش از این به روز رسانی فقط یک منبع اخبار به شما نمایش داده می شد.
در این حالت فیس بوک می گوید: ما امیدواریم افراد با مشاهده ی این که سایر منابع خبری در رابطه با یک موضوع خاص چه دیدگاهی دارند، در مورد اخبار منطقه ی خود احساس کنند مطلع تر هستند.

در میان مجموعه منابع خبری، بخش اخبار داغ روز همچنین دارای سرفصل های واقعی است، نه اینکه صرفاََ یک موضوع باشد که در اعلامیه ماه مه به آن اشاره شده است. اما جزئیات آن همچنان مشخص نشده. در کنار عناوین یک عکس، نام منبعی که آن خبر را منتشر کرده است و چند منبع دیگر که در مورد آن موضوع خبدی منتشر کرده اند نیز ذکر می شود. علاوه بر این هر خبر رتبه بندی شده است. به عنوان مثال، در همین حین، هفدهمین سرفصل در بخش اخبار روز من، این مقاله است و در این برگه ذکر شده است که 26 منبع دیگر نیز، در این مورد اخباری منتشر کرده اند.
بخش اخبار داغ به روز رسانی شده در حال حاضر برای اکثر کاربران فیسبوک در تلفن همراه در دسترس است و زبانه هدایت مستقیم باید به زودی به کاربران اندروید برسد.

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها